Djuren och Jag

Alla inlägg den 22 januari 2015

Av djurenojag - 22 januari 2015 19:50

Lite babbel innan jag däckar. Äntligen "torsdagsfredag" för mig och borde ha massor med energi. Istället är jag tröttare än tröttast (ja, en vovve satt och skakade på mitt huvud inatt, så sen fick det bli soffan), blåsor i hela munnen (annalkande förkylning på g?) och huvudvärk. Annars är det prima!:-)
Tredje dagen av ihärdigt snöande....Nu har det dalat ner så det räcker. Är inte ett dugg avis på andra halvan som ska kliva upp innan ottan för att åka till fjällen för skoteråkning. Jag tänker stanna i sängen längre än så!!!!!:-) Men efter det ska jag ut och njuta av solsken. Jodå, jag har blivit lovad solsken imorgon. Så det så!! Tror ni mig inte så kolla in SMHI!;-D
Jag är så glad att jag inte fastnade i BB-träsket i höstas. Inte heller Farmen. Så skönt! Snart börjar programmet där familjerna skaffat sig hela fotbollslag och då m å s t e jag bara stänga av. Nejnej, inte emot barnen, bara tanken av att överbefolka världen inom samma hushåll;-P
Tjing torsdag! ZZZzzZZZzzzzZz

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards