Djuren och Jag

Alla inlägg den 2 september 2017

Av djurenojag - 2 september 2017 16:15

För jag tänker inte alls välkomna september. Jag ogillar mörkret, kylan, leran, regnet. Älgflugorna!!!
Men nu är den här oavsett vad jag tycker om den. Hösten.

Vi fick 6st stora äpplen på det nyplanterade trädet. Alla är uppätna och mycket goda. Bra val av äppelsort. Silva.

Igår blev det massor med högergalopp med lilla brun. Dessutom blev vi båda två vettskrämda av en högljudd applåderande ekorre, men vi fixade även den pärsen;-D Vi hade trafikterapi, alltsomäterhästarterapi och massa mulgos såklart. Hrói tar allt med ro och undrar varför liten brun behöver terapi. Matten förklarar att det kan vara nyttigt för alla;-)

Solen har tittat fram efter en kulen förmiddag. Jag har fått serverat en kall en, så nu blir det insupa den sista lilla D-vitamin årstiden har att erbjuda.
(Sen åker träsktrollet in i duschen för hundrade gången den här veckan!)
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards