Djuren och Jag

Alla inlägg den 2 januari 2019

Av djurenojag - 2 januari 2019 08:40

Det är med skräckblandad förtjusning som jag välkomnar det nya året. Tur är väl att man aldrig vet något om framtiden. Dessutom tränar jag fortfarande på att vara här & nu!
Sällan har jag turen på min sida, men nyårsnatten gick över förväntan. Det blåste åt *rätt* håll så vi slapp skallrande fönsterrutor. Hästarna var lite oroliga just under tolvslaget, men gick verkligen över förväntan!! Bangsi tog det hela med ro också. Tack vare att vinden var på min sida!!
Är enormt tacksam över det!!
Sen kom stormen...

Nyårsdagen spenderades med en härlig promenad och gofika ute vid Östersaxen! A-L och M tog tag i det där. Var 11 år sedan vi hälsade på tillsammans sist! *Tar mig för pannan*. Så uruselt av oss. En härlig dag blev det!!<3 Ska verkligen se till att det i n t e tar 11 år till nästa gång!

Jag har tullat på årets första semesterdagar och är ledig veckan ut! Hade tänkt rida, men står över tills vinden mojnat. Jag är vanligtvis mer än dumdristig, så kanske jag ska bli bättre på att göra riskanalyser i år;-P
Hoppas bara jag slipper få ett träd i huvudet på hundpromenaden, för ut måste ju grabbsen.

Och... det behövs ingen riskanalys för att inta morgonkaffet i lugnan ro medans vinden viner.
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards