Djuren och Jag

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av djurenojag - 21 augusti 2011 21:52

Såsom alla helger, så försvann även denna i ett nafs. Jag är dötrött! Red båda idag och de var så duktiga så! Jag behöver verkligen en "Ragnar" i garderoben. Tritla har utvecklats något helt enormt och det är så fruktansvärt kul att rida henne! Min pärla gör också framsteg!Försökte mig på att vara datorsupport i flera timmar, men konstaterade att datorn behöver en ordentlig operation! Suck! Trist!Annars har jag sjåat med vardagliga bestyr, medans maken har avverkat ca 160 mil i bil sedan kl 02.00 natten som var. Tror han är lite mör stackarn:-) Men nu är grabbarna redo för vintern!!:-)Hästarna har blivit lite bortskämda och behövde knappt locka på dem för att de skulle komma springandes och ville in. Både Dròmi och Skrauti har hovar som behöver torka upp emellanåt.Nä, nu ska jag nog slita tag i maken och gå och sussa!//

Av djurenojag - 21 augusti 2011 09:24

Ja, hur vet man att vi närmar oss vinter?! Jo, för M & J har begett sig 75 norrut för att köpa en snöskoter!!!:-/ Galningar, om jag får säga!!:-)Vad annars? Helgen har i det stora hela regnat bort! I fredags spontanvin hemma hos grannarna på 38:an. Igår hittade jag äntligen min guldgruva med gula kantareller:-) Försöker få vovven att markera när vi hittar dem, med halvtaskigt resultat. Skam den som ger sig!Kändes som söndag igår, så skönt att vakna upp och inse att det är söndag "igen" idag!!! Nu ska jag börja dagen med frukost..Är grymt sugen på ägg:-) Så ägg får det bli!//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards