Djuren och Jag

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av djurenojag - 18 augusti 2011 20:02

För den som tvivlade att Pjakkur gillar att "bli mosad"


 

Av djurenojag - 18 augusti 2011 11:23

Vaknade av att regnet smattrade ordentligt emot sovrumsfönstret och drog täcket lite längre över huvudet. När jag något senare bestämde mig för att kliva upp sken solen!:-) Dock hopar sig lite otäcka åskmoln på himlen...

Har spenderat förmiddagen med x antal telefonsamtal till olika instanser...Tänk att det alltid är nåt!! Inget privat alltså, utan firman såklart!

Ikväll blir det rallyträning:-) Nu börjar hundarna kunna dessa nybörjarskyltar som rinnande vatten. Ska bli skoj när vi börjar smygträna lite på avancerade skyltar:-) Jag har fått förfrågan från SBC om att anordna en officiell rallytävling våren/sommaren 2012 och har tackat ja. Ska bli himla spännande och skoj! R-M slipper inte undan;-)


Herregud!! Blir helt matt på nyheterna! Jaha, det är väl skoj att prinsessan Victoria är gravid, men hallå.....Är det nåt man måste älta ut och in på nyheterna??!!! Det var ju liksom inte oväntat! Knappast att hon skulle få bli regent om det var så att hon inte skulle vara fertil!! Blir lite mörkrädd när de säger att hennes enda roll är att skaffa barn! Hmm, är det 2011 eller 1120??!!!!!!


Nu har jag inte tid att sitta här. Ut i solen och ta tag i dagen, huset och livet!!:-)

//


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards