Djuren och Jag

Alla inlägg den 2 september 2011

Av djurenojag - 2 september 2011 10:30

Är det inte meningen att man ska vakna upp, inse att det är fredag och bli på jättebra humör??

Själv vaknade jag upp, tröttare än någonsin och helt slutkörd... Men det kommer säkert att gå över efter en promenad med jycken. Sen ska det tas itu med arbete och skolarbete!!

För övrigt så har jag en katt till bortskänkes;-P (Inte alls faktiskt)

Men han välte nyss omkull mitt vinställ med en flaska vin...så golvet har nyss blivit skurat ännu en gång. Suck! Härligt med djur va;-))

Första helgen på jag vet inte hur länge, som vi faktiskt inte har en massa saker inplanerat. Skönt! Bara ta dagarna som de kommer och göra det som faller oss in. Tror inte att det är så mycket som står på måste-listan.

Jag verkligen ä l s k a r att vara hemma!! Mitt hem är min borg! Trivs bra med mig själv som sällskap;-)...och de fyrbenta förstås!


Promis var det!

Tjing!!

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards