Djuren och Jag

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av djurenojag - 2 maj 2012 21:59

Sicken dag det varit!:-) Men nu är det väl dags att börja förbereda sig för utlovat kommande snö!! Usch, ve och fasa!!!Idag har det blivit milsturer på båda pållarna. Barfota i skorna och enbart t-shirt!! Hur ljuvligt som helst!!! Inte alls för mycket insekter heller.Mätt och belåten. Idag kan jag inte gnälla på mycket:-))))))//

Av djurenojag - 2 maj 2012 10:27

Igår när jag åkte hem från rallyträningen kliade det i nacken. Kliade tillbaka. Sen kändes det som nåt var i håret och ruskade om huvudet. Suckade över att jag säkert fått in massa myggi bilen. När jag kom hem och klev ur bilen, kröp det VÄRLDENS STÖRSTA (jag lovar, det var världens största!!!) skalbagge på sätet!!!!!!!!!!!!!! Skrek rakt ut och insåg snabbt att tur jag inte såg den medans jag körde. Mycket tveksamt att jag då skulle ha hållit mig kvar på vägbanan!!! Äckeldjur-skrämmas sådär!!!

Av djurenojag - 2 maj 2012 10:22

Fördelen med att ha jobbtelefon, är att jag kan bänka mig i solen och jobba samtidigt och inte behöva ha dåligt samvete för alla andra måsten som inte blir utförda! Gäller att se det från den ljusa sidan:-)Dessutom har jag bästa utsikten över pållarna som i allra högsta grad ligger och sover "middag". De passar väl på och anar att i eftermiddag ska det bli arbete av;-)//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards