Djuren och Jag

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av djurenojag - 15 maj 2012 08:05

Har ju numera uppnått en såndär aktningsvärd ålder så man blir kallad till mammografi. Så det står alltså på dagens schema:-) Får se om jag passar på att ta mig en sväng till nån affär på en gång, när man ändå är på utflykt liksom...Vädret är trist, men Mr. Kondrup gav mig svar igår ialla fall:-) Ett högtryck är inte samma sak som en högtrycksrygg. En högtrycksrygg passerar bara förbi, medans "riktiga" högtryck kallas stabila eller blockerande beroende på hur starka de är. Lågtrycken är ganska kortlivade men kommer oftast flera på rad... Såsidär, bara att vänta in ett sjuhelsikes blockerande högtryck alltså:-) Me- väderfixerad????;-)) Must be joking:-DI princip så har ju jag fört dagbok/väderdagbok dagligen sen jag fyllde 13...Rätt kul att bläddre igenom dem ibland när jag har vägarna upp på vinden:-)Dags att piffa till sig lite då inför tuttklämman:-) Men först laga hage som fröken Svart haft sönder inatt. Kors i taket att alla 3 är kvar inne.....än så länge:-)//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards