Djuren och Jag

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av djurenojag - 8 februari 2012 21:48

Skulle skriva ett långt inlägg om mina åsikter angående Reinfeldt´s uttalande om höjd pensionsålder, men så kände jag bara att "-Nä, det orkar jag inte nu". Har ingen ork och lust att bli upprörd just nu, men jag kan definitivt säga att jag INTE tänker jobba tills jag är 75, inte för allt i världen!


Annars har jag fått massa kontorsarbete utfört idag och dessutom blev det en lång vovvepromenad på kvällskvisten i snålblåsten. Så imorgon blir det förhoppningsvis hästarna som får min tid och på fredag blir det ner till U-a!:-)


En ensam liten soptunna på promenaden. Kan väl inte alltid vara så kul att stå där ensam, tom och övergiven? :-)



Av djurenojag - 8 februari 2012 12:49

Fortsätter älta mitt missnöje angående den frånvarande Bloggplatsenappen....Jag är inte den enda som bombarderar Bloggplatsen med e-post men aldrig få något svar. Om de ändå tog bort informationen under "Nyheter", där det står att appen är i sitt slutskede och skall komma i slutet av oktober. Det är ett tag sen va?!!


Förkylning har inte brutit ut än, men det kliar i halsen och kroppen värker, men tänkte försöka hålla basilluskerna på avstånd så länge som det går. Idag är det "kontorsdag" som gäller, med papper hit och dit, både jobb och skola. Men skjuter man på det för länge, så får jag stå mitt kast! Simple as that!


Igår hade jag mitt 1,5 sekunder av hall of fame;-), då min fullmånebild presenterades som tittarbild på TV4´s väderprognos 22.45 :-) Skeppmora på kartan liksom! ;-P


(lånad av Debi Davis) 


Blev 45 minuters rallyträning med vovven i förmiddags. Han är så duktig, men entusiasmen slår över och han gör gärna allt på en och samma gång. Längtar efter våren nu så träningen kan komma igång mer frekvent!! Hoppas vi kan få en bra träningsplats på BHK....

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards