Djuren och Jag

Alla inlägg den 22 september 2014

Av djurenojag - 22 september 2014 11:06

Och där kom rusket i ett nafs. Från dryga +20c till endast 5 grader, blåst och regn! Brrr!!! Dags att börja stoppa undan dynor och dylikt utifrån, tända ljus och elda i brasan. I år tänker jag dock inte klaga, för både sommaren och tidiga höst har varit HELT fantastiska!! Men nu får man börja kura utan att ha dåligt samvete:-)
Snart får jag börja jobba igen och helt galet att man kan längta så!!:-) Handen har verkligen gjort framsteg den sista veckan!! Det gör mig riktigt riktigt glad!! Enda minuset just nu är en elak magkatarr...
Fick in ny matta i gästrummet förra veckan, så himla nöjd. Tror mattläggaren kommer och fixar sovrummet denna vecka.
Nu tänker jag fortsätta med det jag gjort de senaste veckorna.... Mao... Inte mycket. Kasta mig under filten och sippa Rooibosthé! Hundarna får avkvistifiera sig själva efter morgonpromenaden, så har de att göra;-P
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards