Djuren och Jag

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av djurenojag - 13 februari 2015 18:14

Vad ska jag skylla på?! Är redan nu fantastiskt tveksam till om jag är vaken när klockan slår 20.00 Snacka om partypingla...öhhh..
Ögonen är på halvfjong och gäspningarna har jag tappat räkningen på. Mm, nä, det är inte jag som kommer stå för underhållningen här ikväll. Men:
- Vallningen var superkul! Atli skötte sig super. Matten fick lite klarheter i hur det fungerar!
- Ridningen var rolig!! Hrói är så dösöt och positiv. Alltid på, alltid på hugget. Drómi undrar om jag blir nöjd om han b a r a passar nu. Nej, säger matten. Men även han skötte sig!<3
- Bara 824 hundpromenader kvar det här året!:-P
En vintermygga lyckades fångas på bild.

Av djurenojag - 13 februari 2015 08:25

Ibland kan lycka vara så enkelt som att väckarklockan ringer 07.00 istället för 05.30
Ibland kan olycka vara så enkelt som att tvättmaskinen gjort sitt och med sina stora förmögenheter måste införskaffa ny...
Lycka kan också bestå i att dagen ska spenderas med vovvar, får och hästar. Olycka i att min högerhand inte är ett dugg samarbetsvillig..
Lycka att det är helg!! Att jag imorgon, en dag i veckan s l i p p e r ställa alarmet! Att andra halvan ska bege sig på SvenskaRallyt...

Annars så är det jäkligt dimmigt idag. Både på himlen och i huvudet!
Lycka är .... KAFFE!!!!:-D
.... och semlor.... och julmust.....
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards