Djuren och Jag

Alla inlägg den 24 juni 2015

Av djurenojag - 24 juni 2015 20:16

En relaxad dag börjar närma sig sitt slut. Pållar på hemmaplan, hundar motionerade och matten har fyllt
upp ett glas rött och målat naglarna. När man vill känna sig sådär lite
wild & crazy;-P

Tror jag tänker flytta in permanent i min nya Desigualklänning, hihi...

Annars då? Jotack! Hä lever...
//

Av djurenojag - 24 juni 2015 09:13

Äntligen k l a r a med veden. Då blev det semester på riktigt!:-) Andra halvan bjöd på grillad oxfilé igår för att fira att värmen är tryggad under vintern. Medans han kockade, så var jag ute på en härlig kvällsridtur med HerrRöd!:-) Sadelkammaren är "klar", förutom lite småfix och stallet är spindelvävsstädat. Gräset är slaget och hagarna är fixade, det som skulle fixas.
Nästa gång vi har semester, har vi det på riktigt.
Igår var en sån där bra dag, när man hämtade posten och det var annat än räkningar!:-)

Pälsvård av den yngsta står på dagens schema, och det blir nog en sväng till svärföräldrarna.
Men först promenixa jyckeligan och ta hästarna till en annan hage:-)...
Den stora hästen som är här på semester är J Ä T T E S T O R!:-D Tur han är så himla snäll!

De går bra ihop även om den stora inte lärt sig isländska än:-) Kan ju erkänna att jag aldrig någonsin känt mig så liten när vi tog en ridtur ihop..
Nä, njuta sol innan regn!!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards