Djuren och Jag

Alla inlägg den 12 juli 2016

Av djurenojag - 12 juli 2016 20:28

Och A L L A vet väl att
sommar + tisdag = Morden i Midsomer!!!:-)

Blåbären som rensades förvandlades till underbart god blåbärssylt! TACK BÄSTA R-M!!<3<3<3 Till och med privatleverans!!<3
Svägerska med dotter hälsat på och Krakki gjort enorma framsteg fort i vallhagen. Och åska slapp vi!!
Sämre tisdag kan man ha!
//

Av djurenojag - 12 juli 2016 10:33

Den här fyrledigheten har varit den bästa på länge! Idag avslutar jag sista dagen med att åka och valla får:-) Bara hoppas vi slipper åskskurar.
Igår fyllde Bangsi hela 7 år. Hade lovat honom att inte klippa gräs, köra igång diskmaskin eller massa andra oljud. Tyvärr fick han åska, men istället som "kompensation", så blev det en härlig buspromis med Goms & ligan<3

Everything is bigger in... L-a;-) Var dags för ny mobil och slog på stort med en IPhone 6s plus. Omg vad stor den är!!! Går minsann inte ner i någon ficka den inte. Så idag inväntar jag leverans av ett "sportarmband". Fördel? Jag ser vad som står på skärmen utan läsglasögon ;-P
Och kanske... men bara kanske, så lyckas jag inte tappa bort den lika ofta som min förra "normalstora"...

Läge att packa ryggsäck och inta frukost (läs: kaffe).
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards