Djuren och Jag

Alla inlägg den 6 augusti 2017

Av djurenojag - 6 augusti 2017 20:00

Oj vad fort den här helgen försvann då! :-O
Igår Ludvikarushen som inte var bra för mina nerver, men en trevlig dag i skogen med entusiastiska rallymänniskor.

Men nu har jag och alla andra manliga varelser i huset tagit kväller och den en ligger mer utslagen än den andra. Blev en ganska ordentlig förmiddagspromis med vovvarna och vi var tämligen dyngsura allihopa.
Lite frukost på det och sen fick R jobba med bommar idag!:-) Så himla duktig. Belöningen bestod i en liten galopprunda i skogen efteråt. Kändes som det var uppskattat när han inte ville vända hemåt<3
H fick en jobbig svampletartur på berget, men han har byggt upp en rejäl styrka i bakdel. Så "overall" är jag mer än nöjd med grabbarna "Roj o Röj"
Sen har vi den tvåbenta M som levererade en utsökt Muurikkamiddag medans jag satt och tittade på med ett glas rött.

Tänk att jag kan sitta och titta på den här timme ut och timme in...

Vi är en allt hårig familj vi!<3
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards