Djuren och Jag

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Latmasken kryper...

Av djurenojag - 21 juni 2011 19:08

Även om vi kl 8 imorse befann oss i Källbotten för en härlig långpromenad med alla vovvar, så har jag bara varit trött, trött och åter trött idag. Lite lätt illamående också. (Och NEJ! Tjata inte, tänk inte ens tanken- jag är I N T E med barn).

Blev ialla fall en jättemysig promis med delar av Fam. Gomersson´s, Ludde,Tascha och Bangsi.

Sen stod lite klippningar på schemat, men efter det och en ridtur på Drómi så har det inte blivit många knop gjorda idag. Men man behöver väl inte alltid vara så präktigt duktig va?! :-)


Min vän L skrev på sin blogg att hon bloggar i huvudet hela dagarna, men sen när kvällen kommer varken orkar man eller har lust med att skriva ner tankarna. Måste säga att det är precis samma lika för mig. Är så mycket man skulle kunna skriva, men sen försvinner det liksom bara.....


Min dator håller verkligen att lägga ner på riktigt.....så tror det börjar bli dags att se sig om efter en ny, innan allting försvinner från den här. Om du tänkt ta backup nångång men inte gjort det - gör det idag, imorgon kan det vara försent. Det har jag fått erfara mer än en gång! :-)


Tjing då!

//


 
 
Ingen bild

L

21 juni 2011 19:59

Ja jag tror det blir sämre med bloggningarna på sommaren oxå. Låter som en bra dag!!! :) åh jag skulle verkligen behöva göra lite back-up på min dator... och en ny skulle inte sitta som en gren i ögat ;) vi hörs imorrn kramiz

 
Rose-Marie

Rose-Marie

21 juni 2011 22:52

Nu när jag fått sommarlov blir det av någon anledning mindre ork att skriva i bloggen. Men fr.o.m i morgon ska det blir ändring på det. Hoppas jag.
Vi får väl låna trollet på torsdag?

http://www.beardisenludde.se

 
Anette

Anette

22 juni 2011 13:43

Man får vara illamående utan att det är något på gång.... men klart att tanken kommer krypandes ;-).
Sköt om er och ha det bra... kramisar!!!

http://www.toppens.se

 
Ingen bild

G.

22 juni 2011 15:33

Usch, illamående är inget kul! Hoppas det försvinner snabbt!!
Visst är det så - man har ofta en hel drös med saker man vill blogga om, både roliga och viktiga. Men antingen hinner man inte ens starta datorn, eller så när man väl sätter sig för att blogga så är det TOMT i hjärnkontoret :-)
Krya på dig och hoppas du är ok snart igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av djurenojag - 7 februari 2021 09:42

Vintern må vara vacker när snön gnistrar, solen skiner så man bländas av strålarna som reflekteras i det vita. På med knäortosen, fodrade underställsbyxor och raggsockor. Där gled knäskyddet ner och underställsbyxorna måste dras ner igen. På med täck...

Av djurenojag - 13 januari 2021 08:40

Trodde ALDRIG att jag skulle säga det, men efter den längsta hösten någonsin så är jag så GALET GLAD i snön som fallit ner!! Det blev så ljust och olerigt! Minusgraderna är inte lika trevliga för en sargad kropp, men man får ta det onda med det goda ...

Av djurenojag - 1 januari 2021 11:53


Déjá vu! Men årets första dag börjar precis på samma sätt varje år. Med att vara ilsk och bitsk. Politikerna kan swisha ihop en Pandemilag på några månader, men att förbjuda allt vad pyroteknik heter är tydligen förbannat svårt! Det är ju bara att i...

Av djurenojag - 31 december 2020 11:32

Årets sista dag är här! Alltid med en klump i magen, då jag bävar inför fyrverkerier och smällare. Bränna upp pengar är inte min cup of tea... En pandemi till trots, där mycket har ställts på sin spets så är min önskan att vi ska lära oss något utav...

Av djurenojag - 29 december 2020 10:51

Dagarns rusar på lite för fort nu tycker jag. Det är ömsom regn ömsom snö och så lite blåst och is däremellan. Måste dela med mig av en händelse med Rökkvi dagen innan julafton. Den där hästen som är livrädd om jag har fel sorts handskar på mig ut i ...

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards