Djuren och Jag

Alla inlägg den 6 november 2013

Av djurenojag - 6 november 2013 19:45

... och finnen i nyllet är både större och gör ondare! Känns som jag inte bara stoppat upp en prilla under läppen, utan mer som om hela jäkla snusdosan ligger där!;-P
Mår mycket bättre i kroppen och orken är tillbaka. Halsen är dock lika illa:-((
Stay tune, måste bara hämta in lurvarna från trädgården.............
........... ................ ..........
Gräsänka. Och när jag är gräsänka passar jag a l l t i d på att vräka i mig fläskkorv, potatismos och extra stark senap - så även denna gång!! Så gott!!:-)
Guess what?! Jag är femledig nu. I fem HELA dagar!!! Känns som värsta lyxen. Vore kul om man fick se solen, åtminstone en liten stund.
//

Av djurenojag - 6 november 2013 06:28

Andra halvan kliver upp tiiiidigt idag. Släpper ut hundarna i trädgården och går sen och ställer sig i duschen. Jag vaknar av att lillkotten gnyr utanför dörren och går upp och släpper in dem. Vi kryper tillbaka in i sängen för en gosestund - jag och mina tre lurvigaste;-)
Sen gick andra halvan och skulle släppa in vovvarna. Tror pulsen steg när ingen kom...
Fick ju erkänna efter en stund att vi låg i sängen igen:-)

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards