Djuren och Jag

Alla inlägg den 14 november 2013

Av djurenojag - 14 november 2013 18:51

... min göra-så-lite-som-möjligt-dag, förvandlades till en shit-hur-ska-jag-hinna-med-allt-dag...

Av djurenojag - 14 november 2013 18:49

Den här dagen kommer inte att gå till historien, som en utav de bra dagar....snarare tvärtom.
Precis allting har gått emot mig, från det att jag klev ur sängen imorse.
Men mitt i alla mina i-landsproblem så stannade världen upp en sekund på morgonens hundpromenad ....ja, innan träsktrollet hittade den ENDA ofrysta dypölen och tog sig ett dopp.
Vad vackert det är!!! Man blir mållös!

Av djurenojag - 14 november 2013 08:40

Sådärja. Nu har sotarn varit här så äntligen kan jag gå ut i pannrummet och elda!! Lite värme och varmvatten skulle inte skada. (Säger jag så här känslokallt medans de pratar om tyfonen i Filippinerna på nyheterna). Hmm....I-landsproblem de luxe.
Halsmandlarna är kvar och hostan verkar ta om. Nice att ha en så god virusvän som inte vill lämna mig;-P
Idag är det ledig dag och jag ska nog spendera den med att göra så lite som möjligt.... Synd att to-do-listan är lång:-/ Pälsvårda och träna lite med jyckar står ialla fall högst upp på den!
Ska passa på att ta en promenad med de ovanstående nämnda, medans det fortfarande är frostigt och rent ute.
Just ja.... mot pannrummet alias snickarboa var det visst!!!
Önskar er en god dag!!

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards