Djuren och Jag

Alla inlägg den 8 september 2013

Av djurenojag - 8 september 2013 17:09

Yes box!! Bilen städad, lösdriften K L A R!! Ridning står på tur och kvällen ska ägnas åt pizzagoffa med maken och pälsvårdande:-)
Andra halvan är i Mora med FFK och borde väl komma hemflygande lagom till pizzatajm:-)?
I veckan blir jag gräsänka igen. Kul för honom att slippa gulingarnas återtågande. Jag uppskattar att få vara ensam emellanåt, speciellt då han inte reser lika mycket i jobbet längre, men samtidigt så uppskattar jag minst lika mycket allt vi gör tillsammans. Har ju valt att leva med varandra för att vi trivs i varandras sällskap<3
Oj, kom lite ifrån dagens göromål. Hänga ut lite tvätt innan ridning var det!!

Kjolen på plats!! High five till H och mig!!!:-D

Av djurenojag - 8 september 2013 10:10

Färdigtankad! Magen fylld med kaffe! Pälsvård var det visst!:-) Och rida... Och njuta av solen. Värme gör gott för min gamla utslitna värkande kropp...Bilen skulle verkligen behöva saneras grundligt-skulle nog kunna åka fast för sanitär olägenhet!! Blöta träskmonster i bil = sen kan ni lista ut odören;-P
Pjakkur var ute h e l a dagen igår. Kom hem när sexligan däckat på gräsmattan:-) Han får en utedag idag också. Lyckliga missen. Så här somnade han igår<3

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards