Djuren och Jag

Alla inlägg den 22 september 2013

Av djurenojag - 22 september 2013 20:49

Imorgon är alltså natten längre än dagen:-/ Tur att man är så konstant trött då!:-P Även om det tog emot, så blev det en ridtur.....och tårta!!! D snubblade i diket och gick ner på knä - och jag trillade av såklart! Haha. Nej, gjorde inte alls illa mig.
Blev en fika i höstsolen hos Goms också<3
Annars har jag mest legat och kurat under filten på sofflocket och somnat/vaknat stup i ett.
Hanna kom naturligtvis på var plastbiten Atli svalt kom ifrån. För ca 2v sedan när jag skurade golven, så gick moppurvridhållaren sönder på skurhinken. Plastbiten kom därifrån!! Så då vet vi ju att det ialla fall inte är nåt han bitit sönder och har mer i magen. Han har förmodligen tagit den för att gnaga på och "råkat" svälja. Är ialla fall min teori:-)
Åver änd aout!
//

Av djurenojag - 22 september 2013 09:49

Känner mig lite som på jobbet, fast hemma. Frukost med kaffe och fincrisp:-)
Ingen av mina hundar har varit sakätare någonsin, så jag har egentligen aldrig behövt oroa mig, eller passa dem...Dock har Atli lite oroväckande ätit massor av gräs och kräkts någon gång nu och då senaste 1,5 veckan. Dock piggelin och aptit.
Imorse kom detta upp!!!!!!!!

En plastbit som jag INTE har den blekaste aning var den kan komma ifrån. Ca 2x3cm stor!!!! Helt galet! Nu börjar detektivarbetet, vad tusan är det?!!?? Undrar hur länge det där skvalpat runt i magsäcken?! Hoppas det inte finns mer:-) Hur var det nu? Bagarns barn????? :-/

Skum förkylning det här. Idag mår jag bättre än igår. Halsondan består...
7 väderappar på mobilen. Ingen visar på regn. Det regnar. Inte mycket, men ändå...
Ha en bra söndag!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards