Djuren och Jag

Alla inlägg den 4 november 2014

Av djurenojag - 4 november 2014 08:01

Nu är jag less, led, trött, sur och allmänt hatiskt mot regn och lera! Plockat gula kantareller den 3/11 känns ju inte helt okej liksom!! Inte ens djuren verkar uppskatta det här vädret längre. Hört att vi ska få snö senare i veckan, men var är tjälen?!?!! Vill ha tjäle i backen!!!
Igårkväll hade jag min första "panikångestattack" sedan fyra år tillbaka!:-/ Hoppas innerligt att det var en engångsföreteelse, för jag vill minsann inte att ha den på besök igen! Otrevligheter!!
Fr o m nästa vecka ska jag försöka gå upp på fulltid på jobbet igen. Handen blir liksom inte bättre eller sämre av vare sig det ena eller andra, så nu kör vi - handen och jag!!
Idag jobbar jag em-pass och kör bissingar:-) Så snart ska vovvar få komma ut och pållefix. Tänkte försöka hinna torka till mellan det och jobbet.
Önskar alla en bra dag trots de olika variationerna av gråa nyanser!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards