Djuren och Jag

Alla inlägg den 18 november 2015

Av djurenojag - 18 november 2015 08:38

Haft ledig dag och semesterdag med allt var hobbies och sysslor innebär. Är inne i ett flow med hästarna, vilket får mig att le stort. Idag ska vi iväg på lektioner och hoppas naturligtvis på mer "verktyg och tips":-)
Finns ett ambitiöst gäng i vänskapskretsen som dragit igång träningspass två dagar i veckan! Galningar:-) Körde cirkelträning igår och känns helt okej i kroppen, förutom foten som är stelare än en frusen fiskpinne och känns som allting ska gå av om jag rör på den:-P
Maken och jag fortsatte nyttotemat och intog sallad till kvällsmat...

Ska försöka mota bort en trampandes misse från magen så jag kan köra igång dagen...Varenda dag är planerad för en tid framöver. Känner att jag blir lite stressad av det, men ska försöka lämna tomma luckor i december. Behöver verkligen "göra-ingenting-dagar" för att kropp & knopp ska fungera ordentligt.
Så var det, det där med att mota bort katten;-P
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards