Djuren och Jag

Alla inlägg den 10 maj 2016

Av djurenojag - 10 maj 2016 10:00

Men dåså! Nu har jag haft mitt och det är dags att komma tillbaka till vardagen. Tänk, jag skulle faktiskt plättlätt kunna vänja mig vid att vara "lyxhustru"!:-)
Tror det var rekordtidigt, men igår fick hästarna sitt första årliga dopp i Dammsjön. Hästarna kände på sig att det var dit de skulle. Helt galet pigga! Hrói sprang nog mest på bakbenen, glädjeskuttade som värsta rodeohästen och hoppade jämfota!! Men jag satt kvar!! Lite impad av mig själv faktiskt, som annars brukar flyga av som en vante i vinden! Drómi är
nöjd så länge han får springa först:-D
Idag är sista dagen på värmeböljan har jag hört...Hundarna blir nog glada. Krakki är den som "lider" mest utav värmen och föredrar att ligga och sussa i badkaret. Katten njuter - precis som matten!
Men skönt med lite svalare till helgen då det nog är dags att köra igång med veden. Nu vankas några veckor med min andra hälft (vedklyven).
Dags att "piffa till sä lite rå'" och bege sig mot arbetet!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards