Djuren och Jag

Alla inlägg den 12 september 2016

Av djurenojag - 12 september 2016 08:41

September fortsätter att leverera bra väder (även om j a g tycker att det är på tok för kallt...) Nackdelen är att älgflugorna och knotten också gillar det.
I år har jag plockat så mycket gula kantereller så man kan tro att både jag och hundarna skiter ut dem i skogen;-) Och nu är det dags för trattisarna!
Har gått viltspår med Atli, slitit med mig chefen på ridtur, plockat lingon, bruksridning för Edda och lite annat smått & gott. Till helgen blir det rallytävling i A-klass med Bangsi igen. Skam den som ger sig. Förra gången gick det inte alls att vila sig i form, så kanske (men bara kanske) ska vi försöka hinna med att träna en gång eller två?!
Övrig tid går åt till jobb och man är inte jättepiggelin på kvällarna:-P

Idag ska jag suga musten ur sista lediga dagen på min fyrledighet. Eller så är det dagen som ska suga musten ur mig?
Hur som helst så ska det tankas kaffe och djuren ska ha sitt... Sen får vi se vad dagen bjuder på.
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards