Djuren och Jag

Alla inlägg den 20 april 2019

Av djurenojag - 20 april 2019 09:35

Påsk & sol verkar höra ihop. Kom ägget eller hönan först? Infaller påsken lagom till finvädret, eller är det finväder för att det är påsk?

Ska bespara den som läser att skriva om alla krämpor jag lider av just nu, men jag lyckades hursomhelst ta mig iväg på ridkurs igår. Vilket jag är evigt tacksam för idag. Rädslotårar, glädjetårar, lyckorustårar och framförallt styrketårar (nää inte alkoholhaltiga, utan bara helt vanliga tårar!)
Fick höra ett alldeles suveränt uttryck igår som jag tänker anamma så mycket det bara går:
FAKE IT TIL YOU MAKE IT!!!

Gårdagens sötaste går till Baldur.... som somnade i transporten på vägen hem.
Den här kursen har varit ett delmål i min utveckling med grabbarna. Några steg framåt, några tillbaka. Nu är det dags att planera och sätta upp nya mål.
Det handlar egentligen inte mest om hästarna, utan om min inställning, mitt avsaknade av självförtroende, mina styrkor och svagheter.

I eftermiddag blir det dejt med svärföräldrar och svägerska med familj. Längtar redan efter Janssons som alltid står högst upp på önskelistan i matväg.
Glad Påsk! Ut och insup D-vitaminer. Titta på naturen som vaknat till liv!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards