Djuren och Jag

Alla inlägg den 23 september 2012

Av djurenojag - 23 september 2012 20:05

Vilken otroligt kass helg!! Inte nog med att fredagen sög musten ur mig. Kom hem och fick migrän. Låg i princip hela lördagen och tyckte synd om mig själv, med huvudvärk och ont i hela kroppen. Inatt kom "magsjuka" som ett brev på posten, så även denna dag har spenderats på toaletten/sofflocket!
Fy!!! Kan det inte bara vända nu?!??!!
Tur att vovvarna, dels har stort utbyte av varandra, men också haft husse som ompysslare:-)
Hästarna stod inne i nästan ett helt dygn, för att få torka till i tassar och mage!! De led inte en sekund, utan trivdes under tak och se regnet ösa ner utanför!
Nu ska det "knarkas" piller, så jag får sova och bli av med alla basillusker!
Imorgon vill jag vara på benen igen!!
//
bild lånad från FB- minns tyvärr inte ursprung. Vill nån anmäla så tar jag bort den. Så här ser det ut hemma hos oss för det mesta;-)

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards