Djuren och Jag

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av djurenojag - 18 oktober 2015 09:09

Igår spenderades en heldag i Abbis:-) Svärföräldrarna har äntligen, efter flera år av slit och renovering äntligen flyttat in i sitt nya hus! Så mysigt och så fint de fått det. Vädret var till vår fördel, så hundarna kunde vara ute hela dagen.
Till kvällen hade jag lyxen att få maten serverad av andra halvan, som kockade och fixade, medans jag bara gjorde - ingenting!:-)

Ännu ligger hela huset och sover. Jag får dricka mitt kaffe i lugn och ro. Hästarna mumsar frukost och har haft den sedvanliga viloveckan under älgjakten.
Men snart ska jag väcka de fyrfotade.

Vi har separerat - maken & jag. :-O
Efter att haft samma 2x2m täcke ialla år, har vi gjort slag i saken och har numera skilda täcken. Känns konstig:-P Urvalet av påslakan är betydligt bättre till normalstora täcken och vi behöver inte längre ha hundar som tynger ner mitten:-) En ny era liksom;-D

Kommande vecka är fullspäckad med jobb, möten, sjukgymnastik, läkarbesök och terapi. Ser redan fram emot nästa helg!
//


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards