Djuren och Jag

Alla inlägg under maj 2016

Av djurenojag - 5 maj 2016 08:56

Ha, sköna maj. SMHI levererar och håller sin löften... so far. Jag dyrkar solen. Värmen.
Efter att ha "boat" in mig på vår op.sal i dagarna tre, så har jag nu lååååångleeeedigt!!! Jag ska försöka ta tillvara varje minut. Och måla naglarna. Dricka kaffe på trappan. Titta på när grässtråna växer.
Andas.
Resten tar jag som det kommer!
Kanske, men bara kanske.. så tar jag en vals med dammsugaren också;-P
Nu sätter jag mobilen i "off-läge" och klassiskt, klyschigt - Fångar dagen -
//


Av djurenojag - 1 maj 2016 18:12

Äntligen slut på en skitkall och skitkass april!! Välkommen sköna maj. Nu hoppas jag att SMHI har rätt i att försommaren anländer - gärna med stormsteg!!
Valborgsmässoafton firades ihop med finaste Gomsligan. Smällde ovanligt mycket så 1:6 galet rädd hund...Smällde även idag på em-promisen så fick lov att avbryta och gå hem:-/
Nu har jag gjort iordning allt i "beteshagen" - så imorgonbitti ska bästa Rufs&Tufs få njuta! Har även gjort slag i saken och anmält mig till Haffi-kurs med herrarna. Ser fram emot det som sjutton!!!:-)
Nu ska jag gå in och packa undan alla långkalsonger för i år!! Vill inte se dem på minst 6 månader nu!!!!
Tre dagars jobb väntas och sen blev jag långledig!! Värsta lyxen!! Vårbad för grabbarna - allihopa - stundar!!! Maken kanske åker med av bara farten....
Det sägs ju att man ska sluta när man är på topp? Så nu gör jag som katten och "somnar mitt i leken".... Ja, kastar mig på sofflocket ialla fall!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards