Djuren och Jag

Alla inlägg den 15 oktober 2017

Av djurenojag - 15 oktober 2017 18:56

Nånting rätt måste jag ha gjort i min träning? Rökkvi stod och ville hemskt gärna hitta på något, så kastade mig ut på en för mig tänkt kravlös ridtur i valfri gångart. Döm om min förvåning när grabben kommer upp i tölt och tickar på - och orkar hålla tölten!!! Han hoppade till när jag glädjetjöt!!! Min lilla plutt så duktig han är. Nu blir nästa steg att jobba oss upp från dikena till vägen bara *hahaha*...
Kände mest igenom Hrói, men även han skötte sig bra idag och viktigast av allt. Kändes positiv och fräsch... Fast nu har hans trots dykt upp. Den som jag aldrig märkt av. Men glad blir jag av att han känns så positiv!<3
Hundpromenaden borde jag väl inte nämna. Behöver jag säga mer än. Jakt. Jägare. Skitnödiga.
Bada hund. *suck*

Nu har jag haft sån där berömd "egentid" med ett varmt bad. Hoppar glatt upp och börjar torka mig. FAN!!! Just ja.... Hade visst glömt bort att skölja ur balsamet ur håret. Fick bli en dusch till..
Man kan minsann inte komma ihåg allt!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards