Djuren och Jag

Alla inlägg den 6 november 2011

Av djurenojag - 6 november 2011 18:56

Man kan tro att det inte bara var vi som var på fest:


 


För så här såg det ut när vi klev upp på morgonen:


 



Ikväll intogs "fredagens" nattamat. Blev bjudna på korv med bröd kokta över öppen eld ute i Bruset/Larsson´s trädgård. Gott!! Korv med bröd smakar aldrig så gott som när man får äta den utomhus:-)

Idag tog jag igen det jag inte gjorde igår. Rallyträning med vovven, ridning,  storstädning bland hästsaker och täcken, skurning och byte av vatten i Pottan och en sanering inomhus. Vattnade blommorna gjorde jag inatt mellan filmerna. Först gick ju The Box - skitdålig och sen blev det Black Hawk down - också skitdålig, och slutade 02.55 Sen somnade jag och var uppe och fodrade pållar 07.30

Ikväll blir det ialla fall "Vem kan slå Filip och Fredrik", bästa programmet!! Shit, nu fick jag hjärnsläpp...stavas programmet med ett eller två m???......Måste vara två??!!!???

Ny vecka imorgon....hoppas på att få se solen nån dag. Förhoppningsvis bara inte då jag ska till U-a och jobba:-)

//


Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards