Djuren och Jag

Alla inlägg den 13 november 2011

Av djurenojag - 13 november 2011 11:27

Tycker jag lyckats ganska bra med min solbeställning:-)I fredags fyllde karln och karlns systerdotter år, så det blev kalasande på dagen. På kvällen blev det middag och utgång, då även Ullis firade sin födelsedag. 22 pers blev vi som åt och drack gott och dansade skiten ur oss:-)På lördagsförmiddagen tog vi en promis med vovven ner till Jägarnäs och hämtade upp bilen. Sen kom "lillebror" hit med sin flock och vi hade en trevlig eftermiddag. Sen intogs soffläge och pizza framför dumburken. Idag är jag förkyld:-( Hostat hela natten och döont i halsen! Än har inte febern slagit till, så därför ska jag hinna rida hela ligan ifall man blir sämre! Blir gräsänka i en vecka, vilket är ganska positivt eftersom jag har huuuur mycke jobb och plugg som helst att ta itu med!! Stressande! Min arousal känns rätt hög just nu:-/Ok, mot Alvedon och pållar!! Yeeehaaa!//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards