Djuren och Jag

Alla inlägg den 17 november 2011

Av djurenojag - 17 november 2011 18:13

Jag är så glad att jag är en individ med intressen!!:-) Vad sjutton gjorde man om man inte hade några. Nu har jag ju fler än djuren, men det är dock de som tar upp den största delen av fritiden och ger så mycket med både motion, livsglädje, friskluft, kondition, och själavård!

Maken och jag har sedan vi träffades första gången hela tiden pratat om vikten om att ha både egna och gemensamma intressen och det har vi. Fasiken, kan inte bli så mycket bättre:-)


              



Tritla´s benlyft har nog blivit något sämre sedan hon hamnade hos mig. Men nu bär hon sig själv, hon väljer tölt och de andra gångarterna har blivit bättre!! Men pricken över i:et är ändå: Vi har KUL!!!! Har börjat med enbart skyddsboot nu, för att få lite mer lyft och det kommer:-))

Trots sina olater så är hon ändå min svarta prinsessa, pärla, ängel och skitkärring:-)


    


Sen har vi ju de här odågorna:-) Fattar inte hur de orkar! Men söta är de!!


Nu ska jag ta itu med ett annat intresse - brevskrivning. Ligger som vanligt efter, men det ska vi råda bot på nu. Till helgen är det skolhelg igen, fre -sön, men nu ska vi också till G-DF-BHK och förhoppningsvis få vår certifiering till rallylydnadsinstruktör! Skoj!!

Men först litte gluttande på bästa tvprogrammet, även om orginalet var bättre. Weakest link - Den svagaste länken.

Tjing!

//  





























Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards