Djuren och Jag

Alla inlägg den 16 november 2011

Av djurenojag - 16 november 2011 19:27

Varför "Bonde söker fru"??? Jag önskar Fru söker bonde:-D Närå:-) Har inte hunnit märka att maken är bortrest......Förstår inte var tiden tar vägen!!?!Full frulle från morgon till sen kväll, och då klev jag upp före 6 imorse och satte mig på kontoret. Sen det vardagliga, morgonfodra, promenera, elda, städa, promenera, jobba, plugga, kvällafodra etc. Glömmer ju bort att äta också, men ikväll blev det två avokado och en burk keso! Rida??!!?? Hoppas verkligen att hinna med det imorgon!Shit vad kallt det var imorse. - 6 grader!!! BrrrRrRR!! Vill ha sommar nu, helst igår! Julen kan vi hoppa över:-) Kan fira Midsommarafton flera gånger istället! Julen handlar ju ändå bara om pengar och julklappar hit och dit. Helt galet!Tacka vet jag Karl Bertil Jonsson!!:-)Är arg för att Bloggplatsenappen fortfarande inte dykt upp, trots att de lovade den i oktober. Så inga bilder den här gången heller, men det kommer! //

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards