Djuren och Jag

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av djurenojag - 3 januari 2012 21:10

Stadsträning, lek och bus på förmiddagen med "lillebror", och sen hem för ridning!Dròmi och jag tog vår "kraftledningsgatarunda" och tror D hörde nåt innan jag. Sen ringde jobbtelefonen och jag famlade i fickan efter mobilen....i samma stund korsar en varg ridvägen i flyktfart! Den var liten, så ganska säker på att det måste ha varit en liten tik! Började fundera på varför jag alltid stöter på spännande djur när jag är ute och rider själv, men så slog det ju mig att H och jag oftast pratar och skrattar....så vi skrämmer nog bort dem betydligt tidigare än när man rider ensam! Hur som helst så är det häftigt!Eftermiddagen har spenderats med att läsa sex(!!!!) hund och etologiböcker, så imorgon ska det skrivas recensioner så det ryker ur öronen!!!Plockade in pållar ikväll och de undrade nog vad dom fladdrade runt i luften som en heliumballong - när det bara var jag;-) Blåser rätt rejält och snön yr!!!Dags att vila ögonen nu....//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards