Djuren och Jag

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av djurenojag - 30 januari 2012 21:07

För att vara en måndag så har dagen varit alldeles till belåtenhet.

Är gräsänka hela veckan och hinner med så otroligt mycket, fattar inte varför:-) Red Skrauti och Drómi på förmiddagen och det blev bara tempoväxlingar. Min röde springare är verkligen så mycket bättre än vad jag tror, men nu är jag sugen på att sälja min Baldursadel och köpa en ny... Den är ju asskön att rida i, men passar inte riktigt på herr röd.

Samo och Anders kom hit för en liten promenad och busstund och på kvällskvisten kom Fru Fredriksson och fröken Bruset hit med två Leonbergers för en kopp kaffe. Inser vad jag saknar att ha fler jyckar runt benen:-)


Äntligen så är KU inskickade. Lite sådär i sista minuten. Ska ta tag i Fora också.....och brevskrivning har jag hunnit med också! Yay!!

Imorgon är det dags för att hålla sista valpkurstillfället. Hoppas det inte blir svinkallt för småttingarna.


Nu ska misse, vovve och jag dela på en:


 

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards