Djuren och Jag

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av djurenojag - 10 januari 2012 22:29

Bäst att skriva ett litet inlägg innan jag däckar. Ögonen står redan i kors, men måste elda lite i pannan så jag inte fryser ihjäl inatt under sömnen;-) Hemma efter en arbetsdag i storstaden! Fasiken vad snygga våra lokaler börjar bli och så himla kul att börja få saker och ting i ordning efter en lååååång renovering. Har varit i princip fullbokade också!! Även om jag är dyngtrött just nu, så är det skönt att komma tillbaka i lite rutiner igen.

Fick träffa L och älsklingsMinna också!! Att få en kram av Minna är lika kärleksfullt som att få en hundpuss - och det säger inte lite det!! <3

Tänk också vad jag lär mig saker på mina bilresor. Älskar att lyssna på Morgonpasset på mornarna och idag hade de besök utav en astrofysiker och professor i kosmologi:-) Tänk - man får lära sig något nytt varje dag, och nu vet jag vad mörk energi är och massor om svarta hål och stjärnor!

Bangsi hämtade jag upp hos Goms på vägen hem och han kommer nog att sussa gott inatt:-) Dessutom är det inte varje kväll som man släpper UT hästarna istället för att ta IN dem...Men ikväll var en sådan kväll. Brand på ABB gjorde att larm gick och att man skulle hålla sig inne och stänga fönster etc. Så även pållar fick komma in och slippa röken.

Nu är de ute igen:-) Undrar om vi får schizofrena hästar?! ;-)


Nä dags att leta upp kudden!

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards