Djuren och Jag

Alla inlägg den 18 november 2012

Av djurenojag - 18 november 2012 21:46

Less på gråväder och 100% luftfuktighet, Venice beach i sängen och lerstänk ändes väggarna!!!
Sov uruselt inatt och tog mig en liten PN på eftermiddagen. Vaknade med sandpapper i halsen och ont! Blä!!
Har definitivt haft en helig söndag då inte många knop blivit gjorda. Men gullGomer var här medans R-M var och tävlade med Samo (med 88p/100 GRATTIS!) Småbrorsorna hade inte en lugn stund....Så här finns en trött lillkorv. Båda två har blivit pälsvårdade!!!
Nu blir det "vem kan slå Filip och Fredrik" innan sängen lockar!
//

Av djurenojag - 18 november 2012 00:24

Näääe, nu kan jag inte hålla käften längre! Vet att jag bara borde ignorera och skita i att bry mig. ( En god vän- R-M- har lärt mig att inte lägga energi på sådant jag ändå inte kan påverka) Men blir så fruktansvärt förbannad när snälla människor råkar illa ut, blir förda bakom ljuset eller är dumdristigt blåögda och godtrogna!
Är man så less på det man har, så släpp det och gå vidare då?!!!??!! Whats the problem liksom???!!??

Ok, puh! Känns bra att få spytt ur sig det:-) Haft en mycket trevlig kväll med fam Gez:-))) Ridning med bästaste H och morgonpromis med hela ligan och R-M hann jag också med:-)
Så over all, en mycket bra dag och kväll trots snålblåst och lera!
Nu ska alla lurviga och olurvigabädda ner sig och drömma söta drömmar!
På återseende- med eller utan raseriutbrott;-D

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards