Djuren och Jag

Alla inlägg den 26 november 2012

Av djurenojag - 26 november 2012 21:55

Vilket förhoppningsvis innebär att dammsugaren hinner vila mellan gångerna den används:-D

Hoppas på att slippa hosta upp inälvorna den kommande natten!

Imorgon är det fullmåne...och strömavbrott...

Vovvarna har dragkamp så det ryker mjukisdjurinälvor:-D

Och ja, lasagnen blev god!:-)
//

Av djurenojag - 26 november 2012 15:55

Mitt uppe i att få de förbaskade adventsljusstakarna att lysa, så tar det också på tålamodet över hur mycket snor man kan producera!!! Snor som bränsle vore för bövelen en outtömbar resurs!!
Tror minsann jag ska tuta ett glas rött till kvällen - är nog bra för lilla hjärtat när man blivit upprörd;-P
Mitt nästa huvudbry blir hur jag ska arrangera mina stora blommor (gröna växter). Även detta är ett årligt återkommande problem när stakarna ska få plats. I-landsproblem som heter duga!!
Skrauti och Tritla har ialla fall blivit fina om fossingarna idag. Sulor på! Brodd hade de sen tidigare och Dròmi blir fin om två veckor. De är ju inte i fas eftersom herr Röd skos/verkas oftare än de andra.
Nä, nu ska jag ställa mig och kocka. Lasagne står på dagens meny...och nej- ingen jäkla pulverlasagne. Här kör vi från scratch!:-)
På återse *prosit* -ende!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards