Djuren och Jag

Alla inlägg den 6 november 2012

Av djurenojag - 6 november 2012 10:52

...att få alla fyra på en och samma bild!:-) Vindstilla, soluppgång, frostig mark och fyra glada lurvar och två glada tvåbenta. När skogen är som bäst! I mitt nästa liv vill jag bo i skogen bland Leprachauns, älvor och skogens alla djur-och när jag behöver värme & kärlek förvandlas jag till en väl omhändertagen kissekatt;-D

Av djurenojag - 6 november 2012 07:55

Äntligen lite frost på marken igen! Nu hoppad jag det håller i sig så vi slipper lergrytan! En vecka kvar innan jag drar på SPA. Både min kropp och själ längtar!!!
Jaha, så fick man bli lite förbannad igen då, efter att ha tittat på nyheterna och hört vad Landstinget Dalarna ska satsa pengar på inför budgetåret 2013. Och alla tror de kommer att lyckas?!? Hmm, varför blev man inte politiker? Tjänar bra utan att vare sig besitta kunskaper eller sunt förnuft!!
Jo, vi lägger ner sjukvården på flera ställen. Lägger pengar på fler läkare och fortsätter låta sjuksköterskor och undersköterskor gå på knäna till skitlöner. Bra tänkt där! Eller inte!!
Ja, det var en utav morgonens stora DISS!!!
Så vad hissar jag då? Att vi ska få sol i två dagar och att A snart kommer så vi ska ta en promis med alla fyra lurvar:-)
Sen ska locket läggas på brunnen:-)
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards