Djuren och Jag

Alla inlägg den 24 november 2012

Av djurenojag - 24 november 2012 22:32

Morgonstundens filosoferande verkar inte ha fastnat...Så det blir en kvälls up to date istället. Annars så gillar jag verkligen de tysta mornarna. Blev sovmorgon till 07:15, men idag fick JAG väcka vovvarna:-) Var helt enkelt utvilad då, drack morgonkaffe och betalade räkningar. Sen ridning av alla tre:-) Helt kry är man inte, för jag blev helt slut. Sisten ut var Drómi och han kan ju inte heller ha varit i form, som i tölten på vägen hem, snubblar på ingenting (ja sina egna tassar då möjligtvis) på vägen, står på näsan och jag flyger lite snyggt över huvudet på honom. (Red barbacka). Nåväl, han verkade inte skadat sig och jag klarade mig också utan skråmor:-)

Eftermiddagen hade andra halvan och jag gemensam städning och sen belönade vi oss med god mat och ett glas rött. Fick en jättefin blombukett också!!:-) Han kan han!!!
En liten blixtvisit av herrarna A och P fick vi - så en tacksam städpaus:-)

Nu är vovvarna pälsutredda, så nu laddar vi för den utlovade snön och minusgraderna - då blir det bad!!!!!!!!!
LillKorven ger mig gråa hårstrån. Varenda liten fläck som består av vatten, lera eller gegga ska provdykas oavsett djup! Längtar tills de täcks av snö eller is!!!

Nu är det världscupen alpint!:-D
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards