Djuren och Jag

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av djurenojag - 8 juli 2012 17:14

Jag får SPUUUUUUNK på vädret!!!! Blött, fuktigt, kvavt, dyngsurt, vått, vatten, plaskigt.....SPUNK!!!Hundarna torkar inte till trots idogt frotterande. Jag torkar inte till!! Hästarna tycker inte heller att det kul!!!Ok, Atli gillar det!!! Ser han en vattenpöl hoppar han i. Vattenskålen har tömts av en badande bajskorv...Tur att han är så jäkla söt och go, så man åtminstone får le!!!När jag ändå var blöt, körde jag lite rallyövningar med Bangsi!!! Jätteduktig....men blött!!!Nu skiter vi i det här! Bänkar mig under en filt, tröstar mig med ett glas rött och inväntar matlagningsinspiration. Tacogratäng får det simple as that, bli idag....//

Av djurenojag - 8 juli 2012 08:14

Nu har han anlänt!! Qing Atli!!! Döcool kille som redan tagit upp kampen mot alla mattor, TV:n och leksaker! Just i denna sekund dödas min kuvösmatta! Här har det varit full fräs sedan 05.04 och mina ögon står tämligen i kors:-) Men ack så jag njuter!! Ska fylla min kropp med kaffe nu!!:-) Bangsi och Pjakkur kommer båda att bli utmärkta mentorer!!:-) Pjakkur har visat var det blå skåpet ska stå, och gammal är äldst....och dubbelt så stor som lillskiten:-DPjakkur är nog för övrigt pissed på mig!!! Säkert 60 kajor i hästhagen nyss och han lyckades snörpa åt sig en. Blev ett himla liv på de andra! Matte var snabbt fram och lyckades även denna gång rädda kajan från en tämligen rå och brutal död!:-) Den förenades med övrigs flocken efter befrielsen ur dödens gap!Surprise, surprise- men det REGNAR idag! Så på med gummistövlar och le!! Tror till och med att potatisen börjar bli missnöjd?:-)Åver and Aot!//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards