Djuren och Jag

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av djurenojag - 9 juli 2012 22:16

Bara att välja fritt ifrån rubriken:-)

Disträ då det mesta kretsar kring liten skit<3 Känns som om gälar håller på att växa fram och tro det eller ej, men äppelträden håller på att tappa alla sina blad!!!!! Måste bero på allt vatten och brist på sol??!!

Har tagit lektion med Tritla för Ragnar idag (TACK HANNA!!!) och Hanna med Skrauti. Alltid roligt och nyttigt!!

Torsdag till söndag är det Islandshäst SM Borlänge Romme. Hoppas innerligen kunna ta mig dit, åtminstone för att se finaler!

För att förtydliga framtida eventuellt förvirrande:

Bangsi är inte släkt med Samo, men vi har sedan Samo anlände kallat dem brorsor, brollor, eller storebror och lillebror. I min värld kommer det alltid att förbli så. Atli och Gomer är syskon, och kommer således att bli kallade syskon, istället för brorsor, brollor eller annat som kan förvirra.

Så idag, har det varit både brollebus och syskonbus!! Tänk, nån enstaka timme på eftermiddagen fick vi även se solen. HALLELUJA!!!!! Det blev ett glädjefyllt återseende!!

           


Så har jag gjort det igen!!! Vaddå??

Jamen, gjort illa mig förstås. Vad annars??!! Var ju jättttttelääääänge sen sist;-) Råkade trampa på ett hyfsat vasst märgben. Min häl kan tala;-) Juste glipa. Men som tur var kom "Florence Nightingale" till undsättning och tejpade ihop det så fint!! TACK Å.G!!!!!!!<3

Dags för lite sömn, för kl 4 vill nån upp och busa;-)

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards