Djuren och Jag

Alla inlägg den 6 december 2013

Av djurenojag - 6 december 2013 19:39

Blev inte en lugn dag och helt sist blev jag inte, även om jag försökte;-P
Snart borde Sven kila vidare. Jag är pizzamätt och har kastat mig under filten. Imorgon SKA jag upp på hästryggen igen och längtar...
Även om jag har hundar som älskar snö, så har de inte varit helt taggade på att vara ute så mycket som möjligt idag. Vid den här tidpunkten brukar åtminstone Krakki suttit tjugo gånger och ylat/skällt omvartannat, för att få komma ut. Inte en enda gång hitintills:-) Hanna hade pysslat om hästar och hussen hade tänt alla ljus i huset!!! Det är till att bli bortskämd!<3
Som vanligt vid den här tiden på dygnet, längtar jag bara tills man får krypa ner under täcket. Och NEJ! Jag tänker då inte glo på någon Idol-final! Never Ever!!

Hej mitt vinterland...

Av djurenojag - 6 december 2013 06:44

Nu faller snön. Även det ger en form av dov tystnad. Och visst blir det allt lite ljusare utomhus? Fredag!
Antingen blir det som vanligt - en full ruschfredag på jobbet, eller så väljer folk att stanna hemma i snöyran. Det visar sig. Oavsett så har jag lovat att komma först och gå sist idag;-) Haha!! Mina kära kollegor lät ju mig komma iväg till huvudstaden förra veckan och fick slita hund... Så idag är det min pay back-dag:-)
Sen ska vi hålla tummarna för en annan kollega, som ska köra bil till Boden och delta i SM i kaninhoppning!! Hur coolt som helst juh!
Tiden rinner iväg när man har "skoj".
Kör försiktigt idag!
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards