Djuren och Jag

Alla inlägg den 16 december 2013

Av djurenojag - 16 december 2013 11:52

Måndag!! Vaknade av att jag inte kunde rulla runt i sängen. Inser att min rygg I N T E tolererar en slöhelg! Strömavbrott precis avklarat och nu är tvättmaskinen igång och eld i pannan:-) Hittade faktiskt lite skog att promenera i utan att bryta benen utav mig. Det regnar och är isgata. Usch sånt tråkväder. Inte verkar vi få någon ny snö fram till jul heller:-( Hästarna har ialla fall en fin nytorvad/spånad lösdrift där de har det torrt och fint om fossingarna. Har tagit itu med lite måsten så här på förmiddagen. Nu är det bara införskaffande av en ny brandvarnare som står på to-do-listan! Just ja... Och fylla på solrosfrön till pippifåglarna:-) Sitter mest nervöst nu och inväntar veterinären. Vet inte vad jag är mest orolig över. Pållen eller plånboken;-P Lite som att gå till tandläkaren?!
Funderar starkt på om jag borde mata snabledraken också? Tycker nog han jämrar sig lite hungrigt?
Får väl dansa vidare för vädergudarna. Förr eller senare kanske jag blir hörd???
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards