Djuren och Jag

Alla inlägg den 20 december 2013

Av djurenojag - 20 december 2013 23:59

Jisses, det är strax lördag och jag är f o r t f a r a n d e vaken!!! Inte illa pinkat för en åldrig tomboy!:-P Nu har jag jobbat färdigt för i år och tänker inte gå dit förens nästa år:-D En av våra två härliga vets går med magen i vädret och kommer inte tillbaka på ett bra tag! Jag tycker hon ska knipa ihop tills den 24/1:-P
Fick lite spontanbesök av nästan hela familjen Gez på kvällskvisten!! Vilka härliga grabbar de där har producerat!
Nu har vovvar och missen tagit natta. Fiskarna? Ja, de få stackrare som inte strukit med, ska också få ro och själv tänker jag slå igen ögonlocken snarast! Verkar ju vuxet att komms isäng på rätt sida dygnet! Regnet kom nyss!:-/

Av djurenojag - 20 december 2013 07:00

Skulle nästan kunna kopiera in gårdagens inlägg idag:-) TRÖTT fortfarande. Nånting som inte hundarna gillade igårkväll. Uppenbarligen nåt vi tvåbenta inte hörde. Vi har haft hundar på huvudet, på ryggen och ett evigt vankande/flåsande. Hussen stängde till sist in sig i gästrummet och jag själv glodde på dumburken fram till arla morgontimme. Idag är det sömnbrist! Får hålla kaffetarmen sysselsatt!!
Nu är det bara 8....9...11....14 timmar kvar - sen är det JULLOV!!!!!
Hann faktiskt med allt jag skulle igår! Och inte behövde jag stressa satan heller.
Dessutom avslutades kvällen med ett fantastiskt beslut tillsammans med Hanna. Undrar om hon sovit något inatt?
Nä, jobb på schemat! Tandpetare i ögonen!! Tjohej!:-D

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards