Djuren och Jag

Alla inlägg den 11 december 2014

Av djurenojag - 11 december 2014 14:56

Och vem jag ska "tacka" vet jag inte!
Magsjukan knackade på dörren inatt. Kul jul!:-( Har legat i fosterställning tills nyss, men ska försöka få i mig lite avslagen Cola nu. Om nu den huskuren fungerar återstå att se.
Och som plåster på såren, så har jag pratat med AFA för jag vet inte vilken gång i ordningen. Fått en utbetalning från dem, och har väntat på att höra ifrån dem sedan den 6:e oktober. Jomen så att.... De måste göra en NY medicinsk bedömning inför varje utbetalning, så vem vet......
Förbannad är b a r a förnamnet!! Jag "friskskrev" mig ju själv från 50% sjukskrivning två månader tidigare... Så de få slantarna som jag kan få ut är väl inget att bråka om. Så är det. Man har helt enkelt inte råd att vara sjuk, så inte konstigt att statistiken ser bra ut och att vi helt plötsligt har blivit ett så "friskt" folk!! Men att min hand sen aldrig verkar bli bra...Ja, det lär jag väl vara den ende som får lida över. Suck är bara förnamnet!:-/
Nä, dorsalläge igen...
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards