Djuren och Jag

Alla inlägg den 20 december 2014

Av djurenojag - 20 december 2014 20:27

Idag blev det en tämligen spontan road trip. Håll nu tummarna.Har hittat bilen jag vill ha, men man ska ju inte vara fööör entusiastisk inför bilhandlare:-P. Får se om det går att deala till sig en bra affär;-D
Sen brände vi ner till "kära" Uppsala. Visst finns Uppsala kvar i mitt hjärta, det kände jag. Men åhhh, H U R orkade jag pendla under fyra år!! Trökigaste vägen ever!!!!
Spontanbesökte min bror, svägerska och deras fina barn. Har inte träffat dem på ...cirka 6 år!! Det kändes!! Och det kändes bra!!! Det var otroligt härligt att få träffa barnen för första gången. Hoppas innerligt att det blir fler tillfällen!
TACK till underbara Goms som tog hand om lurvligan under tiden!!!<3
Nu ska jag tjuvstarta och tända fjärde ljuset och hälla upp en kall en. En butt!;-P
//

Har "stulit" fotot från Rose-Marie, som också är fotografen:-) Så här härligt hade de det på tomtedagiset idag!!

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards