Djuren och Jag

Alla inlägg den 4 december 2014

Av djurenojag - 4 december 2014 19:55

Oj!! Hur hann det bli fjärde december?! Tiden går fort när man har roligt?! Trots att jag tar ut lite semesterdagar här och var, så känns det ändå som man bor på jobbet;-P När man lagt ner sin själ i alla djuren på arbetet, går man hem och försöker göra detsamma med sina egna djur.
Nåt bra måste jag väl ha gjort i livet?'
Har fått ett döfint loomarmband av kollegans gulliga mellanson. H har bakat kladdkakemuffins åt mig och R-M ställer upp i vått och torrt som stickningsmentor!! Jupp, koftan är påbörjad, men fort går det inte! Stickade kläder lär vara helt ute den dagen jag är klar.
Jag har tagit fredag nu och laddar inför vallning, julbord och ridlektion kommande helg. Nästa vecka blir det massa besök hos ortoped/arbetsterapeut i Falun. Snart får de göra nåt radikalt, innan jag hugger av mig handen på riktigt!!

Extraval ja... Ja herre min...
Politiker = lekstuga...Och, oavsett vad man tycker om de olika partierna, så kan UTFRYSNING aldrig aldrig aldrig vara okej! "Ni får tycka precis vad ni vill, men tycker ni inte som oss, får ni tycka om och tycka rätt"....
Skrämmande i vad jag alltid trott varit en demokrati!

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards