Djuren och Jag

Alla inlägg den 19 december 2018

Av djurenojag - 19 december 2018 08:33

Onsdag, som i mitt fall betyder ledig dag. Ingen bildbomb, då det varit ont om fotografering sista veckorna. Idag ska jag umgås med mina egna fyrbentingar, och se om det kommit tillbaka någon glädje?
Atli mår oförskämt bra så hoppet finns kvar om att vi ska fixa det här!

Två dagar kvar innan lite långledighet. Julen har ju varit ångestfylld senaste tjugo åren, men den har blivit bättre och bättre, tack vare min mans underbara familj som har välkomnat mig med öppen famn sedan dag ett!<3

Vi har snö. Minusgrader. Ingen sandstrand i sängen och inga leriga hästar i hagen. Även mjukt och skönt för Kungens tassar. Dessutom vänder det om två dygn! Vi går mot ljusare tider igen!!! Längtar!!

Fick svar på min MR igår! De hade hittat en fullt frisk hjärna och inga gamla hjärnskador!!! Bästa julklappen ever, även om jag funderar över vad jag ska skylla på nu?!?!:-P Men jag har ialla fall bevis på att det inte är sågspån därinne!!;-P
Så tacksam ändå för all utredning som gjorts även om jag aldrig kommer få svar på varför det hände.
Det är lite tufft för en sån som jag, som dagligen jobbar med att släppa kontrollbehovet.

Börjar ljusna ute, så strax promis med dogsen.
//



Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards