Djuren och Jag

Alla inlägg den 31 december 2018

Av djurenojag - 31 december 2018 09:44

Jag har dansat regn och snödans lite fööör bra då det anlände nu och inte som önskat till midnatt. Har i en veckas tid vänt och vridit på idéer om hur jag ska på bästa sätt få mina djur att hantera dygnet.
Året som gått kommer inte heller i år att gå till samlingen de bästa. Det har varit kantat av kattslagsmål, knäskada, medvetandeförlust, halsfluss, skallad, sjuka & förlorade fyrbenta familjemedlemmar och getingterror.
Dessutom flertalet tragiska händelser. Fina människor som förlorat nära och kära.

Men emellan alla tråkigheter så har det också funnits många fina stunder som jag är tacksam över.

Varmaste torraste sommaren som jag bara älskat. Trots bränder och desperat grovfoderletande. Alla dagar jag fått med min make och djur. Med äkta vänner och familj.
Jag har blivit snällare mot mig själv. Ödmjukare inför livet. Lärt mig vad som faktiskt betyder något.

Nu är min enda önskan att kommande år får bli ett bra år! För alla!
(och att varenda raket & smällare regnar sönder!)
//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards