Djuren och Jag

Alla inlägg den 10 december 2011

Av djurenojag - 10 december 2011 19:14

Ok, nu är det besvisat att pållar faktiskt kan vila sig i form;-) De har stått i en vecka och idag gick de båda två så otroligt bra:-) Nu kan man ju rida på åkrar, så det blev volter i djupsnö i alla gångarter och de var så duktiga så:-)

Tror matten blev tröttare än dem.

Härligt var det ialla fall, att ta mig upp på ryggarna igen! Det är något visst och något filosofiskt över att rida ut i naturen, trots -6 grader...men soligt! :-)

Sen blev det stressigt in i duschen för att senare bege oss till svärföräldrarna på födelsedagsmiddag. Gott! Jag är mätt så jag skulle kunna spricka, men ändå sugen..............Vet dock inte vad jag är sugen på. Jobbigt I -landsproblem!

Maken har tagit sig ut i garaget för att pyssla om lilla fröken snöskoter och själv har jag kastat ner mig i soffan med misse, vovve och ett glas rött! Älskar egentid!! Är nåt speciellt med egentid! Tror jag är född till ensamvarg;-D Eller också så är det så enkelt som att är man uppvuxen på landet där det var få lekkamrater, så fick man lära sig att aktivera sig själv! Arv & miljö helt enkelt!

Ska nog måla lite naglar och wordfeuda:-)

//

Presentation

Oäkta dalkulla med djur som yrke, hobby och livsstil.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards